Bombay

Orasul Bombay este situat pe coasta nord-vestica a Indiei, pe malul Marii Arabiei. Este cel mai mare si cel mai cosmopolit oras al Indiei. Inaltat pe insulele Bombay si Salsette este principalul port si centru comercial al Indiei.
Cele 2 insule care formeaza Bombay-ul sunt legate intre ele si cea mai mare, Salsette, este legata de continent printr-o poteca.
Cele mai multe simboluri ale Bombay-ului reprezinta vestigii ale trecutului, cum ar fi gara terminala Victoria, hotelul Taj Mahal, turnul cu ceas Rajabai si Curtea Suprema Indiana. Cu toate acestea Bombayul este o metropola moderna care se extinde cu repeziciune si cu o populatie tot mai numeroasa, care astazi depaseste 12 milioane.
Construit in jurul singurului port cu ape adanci din vestul Indiei, portul Bombay este cel ce tranziteaza cea mai mare parte a marfurilor comerciale straine, cea ce a facut din Bombay "poarta de intrare a Indiei".

5 comentarii:

produse naturiste spunea...

AS FI CURIOASA SA AJUNG SA FAC O VIZITA PE AICI....IMI PLAC FOARTE MULT CALATORIILE

Games Online spunea...

Be aware Games Online addiction is real,
but for those who are already addicted, like me in this case, i recomment to use
AllGamesOnline.Org for playing.

Anonim spunea...

Am vizitat si eu Bombay datorita unui bun prieten care lucreaza acolo din 2007. La insistentele lui am cautat pe net bilet de avion si am gasit o oferta tentanta pe www.flysky.ro.Ce pot spune cu certitudine este ca m-am indragostit de farmecul aparte al acestui loc. Merita vizitat!

Anonim spunea...

Calatoriti mult si vreti sa vizitati si orasul Vaslui?Atunci intrati pe acest site si puteti gasi cazarea perfecta pentru voi:http://www.cazareinmoldova.ro

Trip Economy Hoteluri spunea...

Foarte frumos oraș, bun articol! Vezi și lista completă de hoteluri din India!

Frankfurt

Frankfurt , cunoscut și sub numele de Frankfurt pe Main, este un oraș vibrant situat în inima Germaniei, cu o istorie bogată, o arhitectură ...