miercuri, 10 decembrie 2008

Busteni

La o altitudine de 850 de metrii, intr-o priveliste marginita numai de crestele Muntilor Bucegi falnic isi face simtita aparitia Busteni - "capitala alpinismului romanesc". Reputatia acestui oras se regaseste in numarul mare de trasee alpine din muntii Bucegi si mai ales datorita vestitilor "oameni ai muntelui" care au avut curaj sa infrunte in orice anotimp peretii abrupti ai masivului.
Statiunea Busteni a fost martora a unor serii de confruntari militare, marturie sta Crucea Eroilor Neamului de pe Caraiman - un omagiu adus ostasilor cazuti in lupta, un monument unicat prin prisma altitudinii la care este amplasata - 2290 metrii combinata cu dimensiunea crucii - 28 de metrii inaltime cu brate de 7 metrii.
Busteni este un oras tagetat pe relaxare, odihna si revigorare, fiind solutia ideala pentru suprasolicitariilor fizice sau intelectuale, iesirea din cotidianul tumultului si a agitatiei cotidiene si gasirea linistii interioare.
Bogatia naturii, peisagistica deosebita, climatul tonic si stimulativ, cu aer curat si ozonat, numeroasele izvoare cu ape minerale reprezinta principalii factori curativi, determinanti de altfel pentru majoritatea turistilor deja fidelizati.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-ar placea sa-mi construiesc aici o vila in care sa-mi petrec vacantele ;)

Anonim spunea...

Buna ,mi se pare foarte interesant blogul dumneavoastra ,am dori sa facem un schimb de linkuri .Reprezentam portalul de cazare Cazarebusteni.eu.

Daca sunteti interesat,asteptam email-ul dvs pe office@cazarebusteni.eu

O zi buna!

Anonim spunea...

Buna ,mi se pare foarte interesant blogul dumneavoastra ,am dori sa facem un schimb de linkuri .Reprezentam portalul de cazare Cazarebusteni.eu.

Daca sunteti interesat,asteptam email-ul dvs pe office@cazarebusteni.eu

O zi buna!

Unknown spunea...

Foarte frumos denunit Busteniul - "capitala alpinismului romanesc".I se potriveste foarte bine.Am fost de foarte multe ori in concediu in Busteni si mi-a placut mult.Calatoresc mult si as dori sa va recomand acest site care este incredibil de bunwww.cazareinmoldova.ro